30 ciekawostek na 30 urodziny

Obchodziłam ostatnio 30 urodziny i z tej okazji postanowiłam napisać Wam kilka rzeczy o mnie. Początkowo miały być fakty, potem informacje, a finalnie zostały ciekawostki, bo uwielbiam to słowo. Miłej lektury!


  1. Mieszkam w Sosnowcu od urodzenia. Mimo krążących po Internecie żartów bardzo lubię to miasto oraz dzielnicę, w której mieszkam. Sąsiaduje z ogromnymi zielonymi terenami oraz kilkoma stawami. Uważam, że to bardzo dobra lokalizacja i brakowało mi zieleni, kiedy mieszkałam w innej dzielnicy.
  2. Uwielbiam Teatr Zagłębia w Sosnowcu od czasu spektaklu Piaskownica.
  3. Mimo uwielbienia do Sosnowca bardzo chciałabym mieszkać w Katowicach, w ścisłym centrum lub w dzielnicy Brynów niedaleko Parku Kościuszki.
  4. Bardzo uspokaja mnie czytanie.
  5. Obecnie mam trzy koty. Wcześniej miałam cztery, Przez całe swoje życie miałam tylko jednego psa. Nie wiem, czy kiedykolwiek podejmę decyzję o posiadaniu kolejnych zwierząt. Pożegnanie z Mrówką bardzo się na mnie odbiło i mimo że kocham zwierzęta to nie wiem, czy chcę przeżywać w swoim życiu więcej niż te trzy, które na pewno są przede mną.
  6. Uwielbiam koncerty na żywo. Żaden LIVE na YT nie odda tych emocji.
  7. Moim ulubionym wydarzeniem sportowym jest Cavaliada.
  8. Kilka tygodni temu zaczęłam biegać i mam z tego radochę, mimo że idzie mi mocno średnio.
  9. Kiedy zaczynałam przygodę z aktywnością fizyczną wybierałam głównie zajęcia grupowe takie jak fitness, później już raczej pilates i joga. W zeszłym roku odkryłam, że radochę dają mi ćwiczenia siłowe.
  10. Chcę za dużo i za bardzo. Szczególnie podczas robienia planów. Wiecie, papier wszystko przyjmie, więc planuję ile się da, co to nie ja i hulaj dusza piekła nie ma, a potem dołuję się, bo nic z listy nie realizuję. Błędne koło, z którego powoli wychodzę.

  1. Przez wiele wiele lat uwielbiałam czarne ubrania i głównie nosiłam tylko takie. Obecnie coraz częściej wybieram ubrania w kolorze, a nawet w odcieniach pastelowych, na które nawet bym nie spojrzała dwa czy trzy lata temu.
  2. Przez kilka lat miałam ogromną zajawkę na tematy minimalizmu i oszczędzania. Aktualnie raczej unikam takich treści, mam przesyt, ale w spadku po tej fascynacji zostało mi spisywanie wydatków oraz bardzo mała ilość ubrań w szafie.
  3. Ubrania i buty pełnią dla mnie funkcję typowo użytkową. Mam ich stosunkowo mało i bardzo często noszę po prostu to samo. Nie przeszkadza mi to, chociaż niedługo planuję coś w garderobie zmienić, bo opatrzyły mi się już te ubrania.
  4. Najwięcej w swoim życiu ważyłam 69,9 kg. Najmniej 46. Obecnie ważę 62 kg i stale wzdycham do wagi 57 kg, mimo że nie wiem, dlaczego uparłam się akurat na tę wagę.
  5. Staram się pilnować zjadanych kalorii, bo jestem łakomczuchem i potrafię pochłonąć na raz tysiące kalorii.
  6. Uwielbiam wylegiwanie się nad wodą. Kiedyś za tym nie przepadałam, w zeszłym roku zaczęłam praktykować regularnie i przepadłam. Niesamowicie relaksuje mnie pobyt w słońcu nad wodą. Nie muszą to być zagraniczne wakacje, wystarczą pobliskie stawy.
  7. Mój literacki gust ma rozdwojenie jaźni. Lubię zarówno grozę, horror i mroczne thrillery, jak również polskie obyczajówki. W kwestii muzycznej mam bardzo podobnie – od Rihanny po death metal.
  8. Aktualnie pochłaniam głównie treści psychologiczne i rozwojowe.
  9. Przez 3 lata studiowałam ekonofizykę, a przez rok przedsiębiorczość. Żałuję rzucenia tego drugiego kierunku.
  10. Staram się nie oglądać seriali, bo jak zacznę to muszę skończyć, choćbym miała nie jeść i nie spać. Bardzo się wkręcam. Udało mi się wypracować złoty środek i oglądam seriale po angielsku lub po włosku. Wtedy aż tak się nie wkręcam.

  1. Często oglądam polskie filmy i jest to najczęściej męczona przeze mnie kategoria na netflixie. Tak, lubię filmy Patryka Vegi, ale oprócz tego, co trafia do kin, Polska ma naprawdę dużo do zaoferowania kinematografią.
  2. Jeśli jakaś piosenka mi się spodoba to słucham jej ciągle aż do znudzenia.
  3. Nie czytam powieści po raz drugi, a otrzymane puszczam dalej w świat.
  4. Mogłabym przeżyć całe życie jedząc tosty z serem i jogurty naturalne.
  5. Uwielbiam wyjścia do restauracji, barów i knajpek.
  6. Jestem fanką tańczenia w klubach. Nic nie robi mi tak dobrze na głowę jak cała noc wywijania na parkiecie. A kiedyś podpierałam ściany na szkolnych dyskotekach…
  7. Jestem zmarzluchem. Nawet latem zdarza mi się sypiać w dresach.
  8. Nigdy nie miałam paznokci żelowych, hybryd i sztucznych rzęs. Nie wiem, czy kiedykolwiek się na to zdecyduję.
  9. 15 lat temu przekłułam uszy u kosmetyczki, a potem sama zrobiłam sobie kolejne dziurki. Noszenie kolczyków nie przypadło mi jednak do gustu i nie noszę ich od lat. Bardzo rzadko noszę też jakąkolwiek biżuterię. Kiedyś ograniczam się do bransoletek, teraz czasem zakładam ulubiony naszyjnik.
  10. Mam jeden tatuaż i chcę w przyszłości zrobić kolejne. Możliwe, że wrzucę Wam kiedyś pomysły na to, co chciałabym mieć na swoim ciele.

Posty na blogu publikuję co dwa dni. Jeśli chcesz otrzymywać informację o nowym wpisie, podaj poniżej swój adres mailowy 


Nie wiem, czy życzenia urodzinowe powinno wypowiadać się na głos, czy jedynie w myślach, ale chciałabym, aby ten kolejny rok mojego życia minął w zdrowiu. Niczego nie boję się tak bardzo, jak problemów ze zdrowiem, dlatego jeśli chcielibyście mi czegoś życzyć to proszę o zdrowie. Z resztą sobie poradzę. Jak zawsze zresztą 😉

Udanego tygodnia i słonecznych wakacji przepełnionych relaksem i wypoczynkiem!


Dziękuję, że czytasz mojego bloga

BuyCoffee.to – Twoje wsparcie dla mnie



Odkryj więcej z Makabreska.com

Subscribe to get the latest posts to your email.

8 odpowiedzi na „30 ciekawostek na 30 urodziny”

  1. Awatar Justyna Baranowska

    Zapraszam 🙂

    Polubienie

  2. Awatar Justyna Baranowska

    Dziękuję 😊

    Polubienie

  3. Awatar jik
    jik

    Piękna dziewczyna z Ciebie. Temat zadłużenia znam dogłębnie 😀 Interesujący blog, będę śledził.

    Polubienie

  4. […] 30 ciekawostek o mnie znajdziesz TUTAJ. […]

    Polubienie

  5. Awatar AZ
    AZ

    Zdrowia zatem 🙂

    Polubienie

  6. Awatar Justyna Baranowska

    Dziękuję 🥰🥰

    Polubienie

  7. Awatar czytelniczka
    czytelniczka

    wszystkiego dobrego Justynko

    Polubienie

Dodaj komentarz

Jestem Justyna,

Makabreska.com to moje miejsce w wirtualnym świecie. Bloga tworzę od trzech lat, a w blogosferze obecna jestem od blisko piętnastu. Piszę o drodze do lepszego życia, pracy nad sobą, podejściu do problemów, dobrostanie, finansach osobistych. Makabreska.com to miejsce, w którym dzielę się moimi wzlotami, upadkami oraz sukcesami. Okazjonalnie publikuję recenzje książek oraz moje opowiadania.

Znajdźmy się w Internecie

2022 2023 2024 Blogmas Blogmas 2023 Blogowanie Budżet domowy Czas wolny Dbam o siebie DDA DDD Filmy i seriale Finanse Finanse domowe Finansowe podsumowanie miesiąca Inflacja Kredyty Kryzys Książki Lepsze życie Moje wydatki Odpoczynek Offline Organizacja Organizacja czasu Osiędbanie Oszczędzanie Pieniądze Planowanie Podsumowanie miesiąca Praca nad sobą Przemyślenia Recenzja Refleksje Refleksje codzienne Relacje Relaks Schematy Slow life Terapia Współpraca Wydatki Zadłużenie Zmiana Zmiany